Ny webb till Ulrica Johansson som presenterar en unik kompetensmix

ulrica-johansson-mindius_news

Att kunna titulera sig forskare, dietist och gastronom är något som troligtvis är helt unikt i Sverige, men det är något som Ulrica Johansson kan skriva på sitt CV. Efter att ha arbetat i den akademiska världen och forskat om den nordiska matens påverkan på små barn kände hon att det var dags att ta klivet och satsa på det egna företaget. Där ska hon inspirera och sprida sin kunskap om hälsosamma och mer hållbara matvanor via föreläsningar och utbildningar, men även genom fortsatt konsultarbete inom den akademiska världen och livsmedelsindustrin.

Mindius har hjälpt Ulrica att göra sitt budskap tydligt, att hitta rätt paketering av sina tjänster och inspirera besökaren med proffsiga bilder. Dom fantastiska bilderna är återigen ett lyckat samarbete med Tuana och har gett Ulrica en bra start på sin satsning.

Webben är byggd i WordPress och designen är helt anpassad till Ulricas bildmaterial och innehåll. Det viktigaste var att få fram Ulricas budskap och vision. Vi hoppas att fler får upp ögonen för hennes passion, driv och kunskap och att det kommer in många spännande uppdrag framöver.

Se mer på ulricajohansson.se